Відповідно до Положення про управління реклами Одеської міської ради у новій редакції, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 12.12.2018 року № 3988-VII, управління реклами є робочим органом, уповноваженим Одеською міською радою регулювати діяльність щодо розміщення зовнішньої реклами та вивісок на території міста Одеси.
У звітному періоді управлінням реклами у межах компетенції постійно здійснювався контроль за дотриманням суб’єктами господарювання вимог Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі, Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини), Порядку розміщення вивісок на території міста Одеси.
Окрім здійснення контролю за діяльністю великих рекламних компаній, КУ «Одесреклама» проводились комплексні перевірки суб’єктів господарювання, які розповсюджують зовнішню рекламу власних товарів та послуг. Крім того, особлива увага приділялась перевіркам законності розміщення рекламних конструкцій на фасадах у центральній частині міста, особливо у історичному ареалі.
За результатами виявлених порушень за 2018 рік управлінням реклами винесено 11789 приписів про усунення існуючих порушень, що на 267 приписів більше, ніж за 2017 рік (винесено 11522 приписів). У подальшому, частина виявлених порушень була усунена суб’єктами господарювання у добровільному порядку.
Відносно порушень, які не були усунені у добровільному порядку у вказані у приписі строки, управлінням реклами спільно з КУ «Одесреклама» були організовані та прийняті заходи з демонтажу рекламних конструкцій, розміщених з порушенням вимог Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі.
За 2018 рік було здійснено демонтаж 4925 рекламних конструкцій, що на 692 конструкції більше, ніж за 2017 рік (демонтовано 4233 рекламних конструкцій).
У звітному періоді управлінням реклами у встановленому порядку проводилась видача та анулювання дозволів на розміщення зовнішньої реклами. За 2018 рік на підставі рішень виконавчого комітету Одеської міської ради «Про видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами» суб’єктам господарювання було надано 1000 дозволів. За 2017 рік надано 1021 дозвіл. Відповідно до рішень виконавчого комітету Одеської міської ради «Про анулювання дозволів
на розміщення зовнішньої реклами» за 2018 рік було анульовано 68 дозволів. За 2017 рік анульовано 61 дозвіл.
За 2018 рік зареєстровано 308 технічних паспортів. За 2017 рік зареєстровано 461 технічний паспорт.
Разом з тим, план надходжень плати за тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів за 2018 рік перевиконано на 738 тис. 729 грн. (заплановано 27 млн. грн., фактично до бюджету надійшло 27 млн. 738 тис. 729 грн.).
Також, рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 27.06.2018 року № 299 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 26.05.2016 року № 146 «Про порядок здійснення контролю за дотриманням Правил благоустрою території міста Одеси» КУ «Одесреклама» уповноважено на складання протоколів про адміністративні правопорушення та притягнення порушників Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) до адміністративної відповідальності у порядку ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Так, за період з липня 2018 року по грудень 2018 року
КУ «Одесреклама» складено 436 протоколів про адміністративні правопорушення на загальну суму 197 тис. 200 грн., за результатами чого сума сплачених штрафів, яка надійшла до бюджету міста склала 189 тис. 550 грн.
Крім того, у звітному періоді управлінням реклами направлено
79 листів до управління держпродспоживслужби в Одеській області про прийняття заходів реагування в межах компетенції відносно суб’єктів господарювання, що розміщують зовнішню рекламу без дозвільних документів, за результатами проведеної роботи вказаним управлінням за порушення законодавства про рекламу оштрафовані суб’єкти господарювання на суму 831 тис. 500 грн.
За звітний період управління реклами спільно з
КУ «Одесреклама» прийняло участь в організації, розробці та подальшому інформаційному супроводжені ряду соціально-економічних програм міста, а також надана інформаційна підтримка загальноміським святковим та іншим заходам, включаючи друк та подальше розміщення вказаної інформації.
За звітний період кількість розміщеної соціальної реклами та інформації соціальної спрямованості склала 2010 од.
Начальник управління В.В. Панасюченко