Згідно Положення про управління реклами Одеської міської ради, затвердженого рішенням Одеської міської ради № 384-VI
від 28.02.2011 року, управління реклами є робочим органом, уповноваженим Одеською міською радою регулювати діяльність з розміщення зовнішньої реклами та вивісок в межах території міста Одеси.
Так, за звітний період управлінням реклами в рамках своєї компетенції регулярно здійснювалася діяльність з контролю за дотриманням суб’єктами господарювання Правил розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі.
Крім здійснення контролю за діяльністю великих рекламних компаній, КП «Одесреклама» проводилися комплексні перевірки суб’єктів господарювання, активно поширюють зовнішню рекламу своїх продуктів і послуг. Крім того, особлива увага приділялася перевіркам законності розміщення рекламних конструкцій на фасадах в центральній частині міста, особливо в історичному ареалі.
За результатами виявлених порушень за 2016 рік управлінням реклами винесено 7038 приписів про усунення існуючих порушень, що на 1712 приписів більше, ніж за 2015 рік (5326 приписів). Надалі, частина виявлених порушень була усунута суб’єктами господарювання в добровільному порядку.
Відносно порушень, які не були усунені в добровільному порядку в зазначені в приписі терміни, управлінням реклами спільно з
КП «Одесреклама» були організовані та вжиті заходи з демонтажу рекламних конструкцій, розміщених з порушеннями Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста.
За 2016 рік було проведено демонтаж 2792 рекламних конструкцій, що на 2441 конструкцію більше, ніж за 2015 рік (демонтована 351 рекламна конструкція).
У звітному періоді управлінням реклами в установленому порядку проводилася видача та анулювання дозволів на розміщення зовнішньої реклами. За 2016 рік суб’єктам господарювання було видано 887 дозволів. Згідно рішень виконавчого комітету Одеської міської ради «Про анулювання дозволів на розміщення зовнішньої реклами» за 2016 рік було анульовано 64 дозволи.
За 2016 рік зареєстровано 319 технічних паспортів, що на 191 більше, ніж у 2015 році (зареєстровано 128 технічних паспортів).
Разом з тим, за 2016 рік у бюджет міста за право тимчасового користування місцями для розміщення рекламних конструкцій надійшло
28687,7 тис.грн., що на 4590,4 тис.грн. більше ніж за 2015 рік (у бюджет надійшло 24097,3 тис.грн.).
У звітному періоді, управління реклами спільно з КП «Одесреклама» брало участь в організації та розробці, а також подальшому інформаційному супроводі ряду соціально-економічних програм міста та соціальної реклами, до яких відноситься: програма з відшкодування частини кредитів, отриманих на заходи з енергозбереження в будинках , програма розвитку туризму в місті Одесі, програма охорони та поліпшення стану навколишнього природного середовища м.Одеси на 2013-2016 роки, міська цільова програма національно-патріотичного виховання дітей та молоді міста Одеси «Я-одесит» на 2016-2020 роки, захист інтелектуальної власності, висвітлення досягнень молодих талантів і спортсменів в рамках проекту «Гордість Одеси» та інші.
Також управлінням реклами та КП «Одесреклама» була надана інформаційна підтримка загальноміських святкових та інших заходів, включаючи друк і подальше розміщення зазначеної інформації, а саме: Новий рік, 8 Березня, Гуморина, Всесвітній день здоров’я, День визволення Одеси від фашистських загарбників, Пасха, день пам’яті і примирення, 71 річниця Перемоги над нацизмом в Європі, день захисту дітей, день Конституції, 25 річниця дня Незалежності України, день міста, день захисника України, день гідності і свободи, день Збройних Сил України та інших.
Крім того, в звітному періоді управлінням реклами спільно з КП «Одесреклама» виготовлені і розміщені сюжети соціальної реклами з інформацією патріотичного характеру Національної гвардії України, Збройних сил України в підтримку служби за контрактом, Одеського обласного військового комісаріату, Одеського прикордонного загону Державної прикордонної служби України про режимних обмеженнях в контрольованому прикордонному районі, інформація патріотичного характеру в пам’ять загиблим бійцям батальйону «Азов», інформація Патрульної поліції, фіскальної служби України, інформація про 160-річчя з дня народження Івана Франка, про 150-річчя з дня народження Михайла Грушевського, про отримання субсидії, про проводення Міжнародної благодійної ярмарки «Від Різдва до Великодня», про відродження Одеської баскетбольної команди «Віра», проекти «Скоро в Одесі», «Зроблено в Одесі» та інші.
За звітний період кількість розміщеної соціальної реклами та інформації соціального спрямування склало 3300 од.
Також, у звітному періоді управлінням реклами спільно з КП «Одесреклама» в рамках реалізації міської програми «Електронне відкрите місто» організовано відкритий електронний доступ до стаціонарних рекламних конструкцій, розміщених на території міста Одеси з інтерактивною картою, яка розміщенна на сайті: reklamaomr.od.ua